2013. január 18., péntek

Mi szükséges egy jól átgondolt háztartási rendszerezőhöz?


Az alábbiakat kell beszerezni:

  • gyűrűs mappa
  • témaelválasztó lapok (regiszterlapok)
  • genotherm
  • A4-es lapok
  • toll, színes filctollak, alkoholos filc
  • cellux, olló, lyukasztó
  • nyomtató
  • esetleg egy lamináló



A témaköröket, amelyekről már az előző bejegyzésemben is írtam az alapján határoztam meg, hogy milyen témaelválasztó kártyákat sikerült beszereznem. Így 12 témakör született:
     

    1. Naptárak, tennivalólisták
    2. A konyhám
    3. Családi költségvetés, szolgáltatók
    4. Személyes adatok, címjegyzék
    5. Takarítás, lakáskarbantartás
    6. Egészség, wellness
    7. Leltár
    8. Autó
    9. Mami csomag
    10. Ünnepek, otthon dekorációk
    11. Szabadidő, utazás
    12. Minden más

2 megjegyzés:

  1. Meg kell mondjam, nagyon örülök, hogy egyrészt a rendszerező-lapok gyártásában örömedet leled, másrszt hogy megtaláltalak - mert én is örömömet lelem benne. Nagyon kis takaros rendszerezőt állítottam össze a segítségeddel magamnak és a fiaimat is beavatom a használatába: mivbel mi magunk vagyunk, nem árt, ha van egy ilyen segítségünk, ahol minden fontos dolgot egy helyen egtalálnak, ha netán történne velem valami. Biztonságérzetet ad nekem - köszönöm. (Azért azt áruld el, hogy ha lefűzős bugyiban teszel a mappádba bizonyos anyagokat, akkor azok hogyanNEM takarják el a regiszterfülecskéket.:) ) Már készül a fejemben a harmadik rendszerező, ami lányomnak lesz ajándék esküvőjére - hasznos lesz az önálló család megalapításakor. És odavagyok, hogy várandós és babás csomagok is vannak, mert az ifjú anyajelölt 5(!) gyermekre vágyik!!! Szóval hajrá - én lelkes követőd vagyok és az ismerőseimnek is ajánlom az oldaladat!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, jól esik az elismerés. Annyit azért még tudni kell, hogy változó, mikor tudok lapokat szerkeszteni, éppen ezért az is előfordul, hogy lemaradok a bejegyzésekkel. De érdemes az archív anyagok között is kutakodni (ld a jobb oldalt), mert van, hogy visszamenőleg írok meg egy-egy bejegyzést. Jelenleg kb. annyi ötletem van, ami heti két bejegyzéssel számolva még ebben az évben kitart. Az anyukáknak szóló rész pedig akkor bővül majd, amikor mi is érintettek leszünk mondjuk az óvodával kapcsolatban. Várok minden érdeklődőt és persze ötletet!

    VálaszTörlés