2014. január 2., csütörtök

Az idei ünnepnapok, jeles napok listája

2014 első bejegyzése a naptárunkhoz kapcsolódó segédlet. Mivel az idei naptárban szövegesen nem emeltem ki az ünnepnapokat, lefűzhetjük mellé az ünnepnapok, jeles napok listáját. A jeles napokat úgy válogattam össze, hogy azok illeszkedjenek a családi élethez, így mondjuk a farsanghoz, amit minden iskolában, óvodában megtartanak, vagy a hozzánk szép lassan bekúszó Halloweenhez, ami szintén egyre inkább terjed. Természetesen nem maradhatott ki az anyák napja, és az adventi időszak sem. Hogy az óraállítást se felejtsük el, beleírtam a nyári időszámítás kezdetét és végét is.
Mindezeken túl ebben az évben a jónéhány hosszú hétvége mellett három alkalommal lesz hivatalosan munkarend változás, vagyis amikor egy hétköznapot szombati napon dolgozunk le, megnyújtva ezzel hétvégi pihenőnket.
Fél oldalnyi helyet hagytam a fontosabb családi eseményeknek, ide felvezethetitek a születésnapokat, névnapokat, évfordulókat, bármit, ami jelentős a családod életében. Legyen ez az év első feladata is egyben: töltsétek ki ezt az oszlopot, és a naptárba jegyezzétek fel az előre látható idei eseményeket. Jó tervezést!

 

Megjegyzés: sajnos a gépemet újra kellett telepíteni nemrég, és ezzel eltűnt az a betűtípus is, amit korábban használtam a letölthető anyagaimhoz. Ez azonban senkit se zavarjon, igyekszem továbbra is érdekes és hasznos tartalmakkal bővíteni a repertoárt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése