2013. június 13., csütörtök

Fagyasztócímkék

A mai napon a fagyasztócímkéimet szeretném bemutatni. Mik a fagyasztócímkék? Íme:

 
 


Sertés, baromfi, zöldség és készétel fagyasztására
Hogyan készül: Először is töltsd le és nyomtasd ki a címkéket. Vágd fel a jelölések mentén. Nyomtathatod színesben vagy fekete-fehérben, sima A4-es, vagy öntapadós A4-es lapra. Utóbbi esetben egyszerűen rá kell ragasztani a fagyasztandó csomagra. Ha sima A4-es lapra nyomtatsz, javaslom, hogy mielőtt feldarabolod, lamináld/lamináltasd be, mert így sokkal tartósabb lesz, többször felhasználható, és garantáltan fagyasztásálló*.

Használata: amikor valamit lefagyasztok, letörölhető filccel ráírom, hogy mit, mennyit és mikor fagyasztottam, majd rágumizom a csomagra.  

* Konkrétan a Fellowes lamináló fóliákat próbáltam ki, ezek bírják a sokszori fagyasztást.

2 megjegyzés:

  1. Biztosan én vagyok a béna, de itt hová kell kattintani, ha le akarom tölteni valamelyiket?

    VálaszTörlés
  2. Nem vagy béna. Javítottam, köszi az észrevételt!

    VálaszTörlés